Enkele bericht bekijken
Oud 3 November 2003, 18:17   #12
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Als jij hier actief bent en hier je sociale leven hebt opgebouwd, je chicks hier vandaan haalt en je vrienden voor je verjaardag via PM uitnodigd, maar je besloot op een kwade dag s.com te gaan bespammen of op een andere manier te gaan verzieken, dan wordt je natuurlijk daar gebanned.... (we gaan er nu even vanuit dat je daar nog niet gebanned was).
Dat maakt jou natuurlijk helemaal niets uit, want je vond het leuk om s.com een keer te verzieken, maar verder kom je er nooit... Dus neemt Simon, Jon of wie dan ook even contact op met iemand van ll.com en meldt dat die PFP (en nog wat van dergelijke figuren) s.com aan het verzieken waren. Vervolgens kunnen wij jou een OW, dubbele OW of een ban geven, omdat je daar hebt lopen vervelen.... Dan gaat je hele sociale leven er aan, kun je geen chicks meer scoren of je relatie loopt op de klippen. Je krijgt geen antwoord meer van je vrienden over je fuifje en je zit in een gigantische dip.

De volgende keer laat je het wel uit je hoofd om s.com te verzieken....

Snap je?
nee dat was de vraag helemaal niet, wel een leuk verhaal Als ik nu op scholieren ( wat ik niet kan) onder de naam Erik ga zitten spammen, hoe kunnen ze dan ooit weten dat ik hier ook kom?
  Met citaat antwoorden