Enkele bericht bekijken
Oud 7 May 2005, 20:15   #7
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
de man? zal ze graag horen

ontopic

kijk gewoon wat franse tv....helpt massas
Ik negeer die opmerking gewoon. Ik vind mijn nick vrouwelijk genoeg klinken om niet mannelijk te zijn .

Franse tv gaat vlug vervelen. Onze lerares heeft ons verplicht in het begin van het jaar minstens één keer per week naar het Franse nieuws te kijken. Ik heb één keer gekeken en ik vond het ongelooflijk saai. Het is drie keer zo lang als waar je naar kijkt op de vrt en daarbij heb ik vaak al moeite om er geconcentreerd bij te blijven.
Franse strips zijn ook aan te raden of boeken. L'ordinatueur is niet dik en leest vlot. 't Is een soort detectieve voor 12 jarigen. Wij hebben het dit jaar moeten lezen, dus het niveau ligt hoog genoeg om bij te leren en toch niet te moeilijk om niet te kunnen volgen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door prinskoekje
thaliaaglaja, ik dacht dat jij een rijke fransman zocht.

Ik veronderstel dus dat jij goed frans spreekt, maar natuurlijk moet je ook nog tijd vinden
Ik heb nog wel even de tijd om er één aan de haak te slaan. Ik zit voorlopig nog even vast, dus over een jaar of tien.
Ik spreek wel Frans, 't is eigenlijk de enige taal waarvan mijn punten 'deftig' zijn, maar om te zeggen goed. In elk geval geen correct Frans, maar dat spreken veel Fransen ook niet.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden