Enkele bericht bekijken
Oud 24 July 2006, 17:07   #2
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Oefenwedstrijden zeggen echt helemaal niets.

Van Roda verwacht ik niet zo bijster veel. We hebben te maken met een leeg middenveld na het vertrek van Sergio en Cziommer. Daarvoor terug krijgen we een huurling van AZ2, veel dieper kun je als ambitieuze club niet zinken.

Daarom zie ik de hele ontwikkeling ook met enige berusting aan. Het zal me allemaal een zorg zijn wat er gebeurt. Na de komst van Stevens dacht ik dat nu eindelijk de weg omhoog werd ingeslagen, maar het enige dat het bestuur gedacht moet hebben is 'nu we Stevens hebben kunnen we het met middelmaat doen, die maakt er wel wat van', en dus vertrokken Koné, Filipovic, Van Dijk, Sergio en Cziommer en daarvoor terug komt een afdanker van AZ. Of vooruit: we mogen er eentje opleiden voor een club die van de laatste 15 jaar 12 keer onder ons eindigde.

Er zal wel een flinke open haard voor nodig zijn wil ik nog enigzins warm worden van deze club. Meer dan een 9e plek zal er komend jaar niet inzitten
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden