Enkele bericht bekijken
Oud 20 February 2007, 13:02   #6
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AMF Bekijk Bericht
Mijn eerlijke mening hierover? Ik denk dat het totaal geen zin meer heeft om je hier mee bezig te houden. Ik heb zelf een tijdje van die welkomstpm's gestuurd, en daarna heeft Babydress dit van me overgenomen, maar echt, het is nutteloos. Die leden posten dan misschien 3 berichten, maar het punt is dat het forum momenteel gewoon een vast kliekje is van mensen die hier vastgeroest zijn. Bijna iedereen is wel 16 jaar of ouder (een paar uitzonderingen daar gelaten) en een groot deel kent elkaar persoonlijk. Het is voor iemand van 12 haast niet mogelijk meer om ertussen te komen, en ook niet echt zinvol omdat je hier toch niet meer met leeftijdgenoten zit dan.

Ik denk gewoon dat doordat er in het verleden niet zoveel is gedaan aan 'ledenwerving' (no offence) bijna iedereen op het forum nu van 'een generatie' is, en dat daar verder niet meer zoveel aan te doen is, omdat nieuwe leden toch 'weggepest' (wederom no offence) worden.

Maargoed, mensen die hier een hele andere kijk op hebben, laat het gerust weten
Ik denk eerlijk gezegd ook dat het niet echt wil werken. Het was vooral bedoeld om de afstand nieuw lid-staff kleiner te maken, omdat ze sneller naar de staff zouden stappen als er zich een incident voordeed.

Maar van zodra er weer een aantal min zestienjarigen op het forum aanwezig zijn, is het voor echte leerlingen toch makkelijker om toch weer te gaan posten?
Dunja en Babydress zijn al een stap in de goede richting: zij zijn aanvaard door "de groep" en zijn in het kliekje door kunnen dringen. Als het lukt om nog een aantal mensen van die leeftijd hier actief te krijgen, dan moet het toch eenvoudiger gaan om ook anderen hierheen te krijgen en meer topics te openen die werkelijk gericht is aan de doelgroep?

Overigens vind ik dat het kliekje al serieus uitgedund is. Ik kan je zo tien leden opnoemen die vroeger heel actief waren en nu hier nog amper komen. Er zijn al een aantal nieuwe relatief actieve leden (ook ouden die zijn teruggekomen), misschien is het belangrijk dat je je hierop gaat toespitsen.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden