Enkele bericht bekijken
Oud 27 April 2003, 22:24   #132
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Arie-Kanarie
Tja met Fade of Light weet je nooit of ie dood is of niet, dus probeer ik het maar weer...
hehe, kom niet meer zo vaak op eht forum, ik zal dit topic voortaan nog wle blijven checken

Citaat:
Een grote bokszak gaat hier in huis gewoon echt niet lukken
De plafonds en muren lijken wel van karton als je ziet hoe kut het al gaat als je maar iets wil ophangen.
Dus een bokszak van zo'n 35 kilo blijft hier helaas niet hangen.
das brak, hier ging het ook haast niet...hebben we um maar uitiendelijk in een houten plafond in de garage vastgemaakt

Citaat:


Boksstandaard met statief. De zwarte statief moet u vullen met zand.
De minimale hoogte van de standaard is: 130 cm, en maximaal 180 cm. Doorsnee van het rode stootvlak is 36 cm en de groote van het kussen is 75 cm hoog.

Heb jij daar ervaring mee en is het wat?
en het is 100 euro duurder dan een bokszakkie

en is het ook een beetje geschikt om erop te trappen
Ik heb er geen ervaring mee, hier en op de sportsschool hangt alles gewoon aand emuur of plafond... Um het ziet er op zich wel ok uit, maar als je een ahrde trap ertegen geeft, valt ie niet om?? Daar twijfel ik over...


Citaat:
en dan hebbe we ook nog dit naturlijk



maar dat raakvlak vin ik een beetje klein en ik wil ook graag low kicks kunnen geven



ohja nu komt ie weer met dat ik het beste naar een sportschool ken gaan, maar geef toch maar aub antwoord op die andere vrage
neh, das bout (vind ik), je kunt idd geen goede trappen en stoten tegleijk geven, zonder um te verstellen...en trap je een keer te laag (als je hoge trap wil geven), dan zit je met je scheen op eht ijzer..., lijkt me niet prettig

MAargoed zoals je al zei, Ga naar een sportschool man! [
  Met citaat antwoorden