Enkele bericht bekijken
Oud 21 October 2005, 23:34   #2
Denden 100 piek
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wallace and Gromit: Curse of the Were-rabbit.

Vandaag gezien, en hij is briljant. Sterker nog, ik ga morgen nog een keer. Laat ik jullie vertellen dat de laatste keer dat ik twee keer achter elkaar dezelfde film in de bioscoop zag, dat het The Lion King betrof. Al een flink aantal jaartjes geleden dus. Ik vind de figuurtjes Wallace and Gromit echt fantastisch. Wallace is een stuntelige uitvinder, en zijn trouwe breiende en krantenlezende(dus intelligente) hond Gromit probeert de schade zoveel mogelijk te beperken. Ik vind het vooral genieten met Gromit, werkelijk ongelooflijk hoe hij zoveel emoties kan laten slechts met zijn wenbrauwen en handgebaren(of moet ik zeggen pootgebaren?). Ik heb pas eindelijk de oude Wallace and Gromit filmpjes gezien, waaronder The Wrong Trousers, een meesterlijk filmpje die ik een aantal jaren geleden al zag. Ik moet zeggen dat de speelfilm van Wallace and Gromit alles biedt wat de oude Wallace and Gromit filmpjes ook al hadden: lekker droge, Engelse humor en onvergetelijke characters. Ik ben er dol op, en daarom ga ik morgen nog eens. Verklaar me voor gek, maar deze film was echt genieten.

Ook de Madagascar short voor de film was hilarisch, en een goede compensatie voor de ietwat korte speelduur van W&G.
  Met citaat antwoorden