Enkele bericht bekijken
Oud 7 April 2004, 13:19   #60
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pruttelpot
Dus jij vind het normaal om iemand een klap voor zn bek te geven? Hm. Ik dacht dat je het over respect had? Dat heb je duidelijk niet dus.

Hoe dan ook. Ik vind inderdaad dat je een hersenloze lomperik bent. Je lult jezelf namelijk non stop tegen.

Maarja, met een beetjre mazzel kom je jezelf nog wel tegen als je eens iemand tegen komt die het niet trekt en je eens echt het ziekenhuis intrapt zodanig dat je de rest van je leven door een rietje moet eten
jij haalt twee dingen ernstig doormekaar, respect in mijn ogen krijg je automatisch, maar je kunt het ook zo kwijtraken, en als ik geen respect meer voor mensen heb dan intresseren ze me helemaal niets meer. en dan maakt het me ook niets uit om iemand te slaan. want respect heeft niets te maken met het feit dat je iemand wel of neit slaat , dat zit in je, jij kunt, kan of kon het ooit, maar nu nietmeer? ok, goed jouw beslissing. maar dat heeft niets te maken met respect.

en jij denkt zeker dat ik nognooit een flink portie op mn flikker heb gehad? dat ik nooit een paar dagen niet fatsoenlijk uit mn ogen kon kijken en niet eens kon hoesten omdat ik een paar ribben gekneusd had? tuurlijk wel, en dat mede heeft er ook voor gezorgd dat het me niet uitmaakt om iemand te slaan als ik dat nodig vind.

dus ik praat mezelf constant tegen, neehoor. ik vind gewoon dat je voor bepaalde situaties een andere aanpak kunt nemen, ik wil best heel rustig blijven, maar als mn geduld op is, en geloof dat duurt of heel lang of he tgaat heel snel, dat licht net aan de actie, dan krij je van mij een passende reactie.

is het niet geweldig dat mensen anders over dingen denken