Enkele bericht bekijken
Oud 7 April 2004, 17:59   #64
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
en jij moet helemaal je grote mond houden, meeertje ik dirnk van pakspul en van mij zn bier rook van onze wiet , poolt op onze kosten, en dan nog te beroerd om even 20 euro te gaan wissellen om ook een euro in de pooltafel te gooien. nee je zegt zelfs staalhard ik heb geen geld.maar dan wel in de shoarma tent vrolijk wat drinken halen VOOR JEZELF en dan ook nog net zo vrolijk gaan zitten en 30 euro op tafel leggen en ook nog doen alsof er neits aan de hand is, OWJA? indderdaad dat was ik die je er wat van zei, en ik zal het je anders vertellen , je mag van erg veel geluk spreken dat jeroen erbij was.

en jij wilt mensen gaan vertellen hoe ze zich moeten gaan gedragen, hahha, dat word wat. je moet eens eerst wat fatsoensnormen aanleren vriendje voordat jij je gore hoofd tegen mij los mag komen trekken
Nou moet je niet gaan verkondigen dat ik niet leer van men fouten want achteraf was dat ook wel fout van mij jah, maar ik heb er iig wel van geleerd, want sindsdien bied ik altijd anderen ook drinken, eten, sigaretten, wied, whatever aan... want ik ben echt niet zo mogool dat ik zoiets heb van: wat loopt die gozer nou te zeiken... je had toen hartstikke gelijk, maar ik had het wel onmeunig sneu gevonden als je om zoiets eigenlijk al wilt gaan slaan