Enkele bericht bekijken
Oud 8 March 2005, 12:30   #23
Era
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saduf
In elk geval die luxe weg uit de cel.
mischien radio, maar that's it. geen achterlijke internet zuilen in de gevangenissen. bed+plee+radio=genoeg
Radio?
Zulke idioten verdienen dus helemaal geen radio. Ik zeg de basisbehoeften, klaar. De Nederlandse gevangenissen zijn net een hotel. Okay, een hotel waar je niet uit mag, maar de gevangenen -lees criminelen, moordenaars, mishandelaars, verkrachters etc- krijgen alles wat ze nodig hebben. Tv, radio, internet, gezond eten (studenten hebben het slechter)
Je zou bijna een misdaad begaan met zo'n uitzicht. Kost en inwoning gratis. Belachelijk! Is dat straffen? Is het logisch dat er zoveel criminaliteit is met deze slappe bedoening. Is het logisch dat criminelen uit het buitenland hier komen om zich uit te leven. Het is praktisch luilekkerland!

Oplossing:
Ik zou zeggen: stuur allochtone criminelen onmiddellijk terug naar eigen land met familie en al. En dan dáár hun straf uitzitten. Tussen de kakkerlakken. Dan zullen ze het wel laten.
Autochtone criminelen: in het gevang en dan niet miezerig zijn met drie maandjes.

De oorzaak ligt bij de ouders vind ik. Als je je kind niet eens op kunt voeden dat hij zijn poten van andermans spullen afhoudt, dan faal je toch ook als ouder. Veel ouders geven ook een heel slecht voorbeeld.

Is iemand het met mij eens? Ik mag het hopen...
  Met citaat antwoorden