Onderwerp: tienermoeders
Enkele bericht bekijken
Oud 10 February 2010, 21:56   #177
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Kelly Bekijk Bericht
man als er een iemand dan niet kan lezen ben jij het wel want duidelijker kan het niet hoor
Gebruik dan een keer wat leestekens. Of maak je school af, (stille hint


Citaat:
Origineel gepost door Kelly Bekijk Bericht
het was wel mijn bedoeling om zwanger te geraken .. ik heb bewust voor een kindje gekozen ( nog eens lees zelf eerst een tegoed )
Dan vind ik je nu nog dommer.


Citaat:
Origineel gepost door Kelly Bekijk Bericht
rite ?? ofwel een nederlands woord van bij jullie in holland of gwn de bedoeling gehad om right te schrijvn ??
Ik snap dit stukje wat je leutert niet, maar het was de bedoeling om het zo te schrijven. Spreektaal enzo, maar dat zal jouw waterbrein wel niet kunnen verwerken.


Citaat:
Origineel gepost door Kelly Bekijk Bericht
ik hoef mij niet te verschuilen achter de kerel die weg is want de papa van men zoontje is er ng steeds als meer als 4 jaar dus
( lees zelf eens goed he )
Hij is er 'nog' ja.

Citaat:
Origineel gepost door Kelly Bekijk Bericht
het gaat niet om met de persoon te batsen ik zou botsen zeggen maar kom, maar gewoon dat jullie niet achter jullie steen schuilen en tienermoeders veralgemenen maar ook is van hun kant te bekijken
ik ben perfect gelukkig als tienermoeder en hij heeft alles wat hij moet hebben
Het kind is er nog nieteens, hoe kan je dat nu weer beweren? En neem geen spreekwoorden over die iemand voor je gebruikt als je de betekenis niet weet. Je kan nog wat leren hier jij.


Citaat:
Origineel gepost door Kelly Bekijk Bericht
en voor de kinderkamer hebben we de geboortepremie hebben we een kinderkamertje gemaak.
Kijk en lees:

Wie dient de aanvraag om de geboortepremie in?

Het is de vader die de geboortepremie aanvraagt indien hij werknemer is. De geboortepremie kan door de moeder aangevraagd worden indien de vader zonder inkomsten of beroep is, of indien hij in het buitenland of voor een internationale organisatie werkt.
Indien hij zelfstandige is, kan de moeder de geboortepremie aanvragen indien zij minstens halftijds loontrekkend is of werkloos is.


De moeder kan de geboortepremie ook aanvragen indien het kind niet door de vader erkend is of zal worden.


Ik geloof nooit dat jouw knuffelbeer zelstandig is, of in het buitenland verblijft. Dus dan zit hij ook; of nog op school, of heeft gewoon geen werk. Jij zit zelf ook nog op school en je kan denk ik hooguit kassa draaien bij de plaatselijke buurtsuper. Neem mij dan niet kwalijk, maar je bent nu al steun aan het trekken. Wat aangeeft dat je nu al niet zelfstandig bent en gewoon niet weet waar je aan begint. Houd dus op met dat domme gelul want je maakt je hier onsterfelijk belachelijk.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden