Onderwerp: kookblunders
Enkele bericht bekijken
Oud 29 September 2006, 17:34   #20
little girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja ik kan echt niet bakken en koken.

iK en mijn vriedin gingen een appeltaart bakken. Zij kan behoorlijk goedbakken en ik sta erbij, kijk ernaar en eet ervan. deze keer hadden we teveel gegeten zodat er geen bovenkant meer op de appeltaart kon. Wij dachten ach dat kan wel. Stoppen het ding in de over. Komt eruit alle appels helemaal verbrand. We waren en vergeten er spul op te doen zodat het niet gebeurt en er moet een bovenkant op anders droogt het uit.

Ook een keer citroen taart gebakken. hadden we een hele citroen in gedaan en dachten dat we er wel gewoon yogert in konden doen inplaast kwark. We hadden dus een hele slappe taart(stroomde zo'n beetje de bakvorm uit) die echt te zuur was voor mogenlijk.

Nauwja zo gaat het meestal als ik bak alles mislukt of is half opgegeten voordat het de oven in gaat. verander het recept ook altijd omdat we iets neit in huis hebben. Moet je dus gewoon nooit doen.

1 keer gingen we zelf een recept bedenken. hadden we alles door elkaar gegooit melk eieren 5 soorten meel sambal en allerlij kruiden. vervolgens hebbenw e het 5 minuten in de magnetron gestopt en er deo over gespoten. Nauw het stonk. Echt walgelijk. maar we lagen wel helemaal dubbel.