Enkele bericht bekijken
Oud 8 November 2008, 18:46   #75
Tjaar
Vrouw - 15 Jaar
 
Geregistreerd op: 6 November 2008
Berichten: 36
Standaard

Ik ben het eens met beide partijen.
Ja, het is irritant om steeds afgekraakt te worden.
En ja, de kans dat het niet waar is wat men zegt bestaat.

Maar ... Iedereen die die mensen gaat afkraken lijkt steeds opnieuw als argument te gebruiken: 'Het forum is niet bedoeld voor dit soort dingen', of 'Voor een serieus antwoord moet je ergens anders zijn.' Maar dat vind ik nu de grootste onzin die er bestaat. Als het forum niet bedoeld is om over problemen te zeuren om het zo uit te drukken, waarom maak je dan iets aan als bijvoorbeeld 'Seksualiteit', of 'Relaties'?

Als je het dan echt niet kan laten om iets te posten, post dan tenminste iets zinnigs, als je niets zinnigs weet, waarom dan de mensen afkraken?

Bovendien vind ik opmerkingen zoals 'ABN spreken', of 'Ja, kijk maar naar hoe je typt.' ongepast. Ik ben het er eens mee dat mensen zoveel mogelijk moeten proberen zich aan het ABN te houden, maar hoe zit het dan met de dyslexie patiënten?

Nu komt vast het gezeur weer over 'Vrije Meningsuiting', maar, zeg jij maar eens tegen een agent dat hij kan opflikkeren, of schrijf een boze brief naar de koningin/koning met daarin dat ze een teef is, hoe groot is de kans nu werkelijk dat je daaraan ontkomt? Gewoon omdat het een forum is moet je niet zo ruw zijn, je weet nooit wie er nog zoal op de site zit. Evengoed kan de Geheime Dienst, ja die met die zwarte auto's, één of ander bot op de site geplaatst hebben die alle illegale activiteiten opneemt.

Is mensen aanvallen op hun problemen trouwens ook geen lichte vorm van discriminatie?

Het ergste van allemaal is dan nog dat de beheerders en forumbazen gaan meedoen met de rest. Hoe zielig is dat nou?

Ik weet nu al dat er hier ontelbaar domme reacties van o.a. Amnesia, Pakspul, Insanity, The Darkness, onze forumbaas blabla1993 en misschien zelfs van de beheerder Chrizlybeer gaan opkomen. Het is altijd hetzelfde groepje, die hun eigen mening moet verkondigen, en zo het zelfvertrouwen van veel jongens en meisjes beschadigen! Ik kan nog steeds niet begrijpen waarom blabla1993 forumbaas is, en Chrizlybeer beheerder, maar het heeft vast iets te maken met vriendjespolitiek.
__________________
Je kan me altijd bereiken op nu.tjaar@live.be
Tjaar is offline