Onderwerp: ben bang
Enkele bericht bekijken
Oud 25 December 2008, 19:43   #5
Vollemaan
Lid
 
Geregistreerd op: 7 December 2008
Berichten: 644
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door anoniem17 Bekijk Bericht
ik ben een jongen van 17 jaar en ik zit met een probleempje...

zoals sommige al weten heb ik genderdysforie het betekent dat ik me voel als een meisje dat geboren is in een jongens lichaam,het kan natuurlijk ook andersom.

ik heb vanaf mijn 8e jaar het gevoel dat ik een meisje hoor te zijn...ik heb echt altijd mijn mond gehouden erover tegen mijn ouders en tegen iedereen tot 2 maanden geleden.

ik wil me beste vriend vertellen dat ik me al zo voel sinds mijn 8e en ik ken hem al ruim 5 jaar we hebben elkaar gesteunt in hele lastige tijden en ook leuke tijden natuurlijk maar ik ben erg bang dat hij me niet zal accepteren...

toen ik het mijn stiefzus vertelde moest ik heel erg huilen omdat ik erg blij was dat ze mij accepteerde maar ik was ook heel erg bang dat ze me juist niet zou accepteren en dat ze het vreemd zou vinden...

ik vroeg me af of ik met jullie hier over kan praten....

bedankt voor het lezen
...Ehh.... Ik zal mijn gedachte maar voor me houden =) Denk niet dat je er veel vrolijker van word.

Iig, ik denk dat als hij je 5 jaar heeft gesteund hij je hier ook bij zal steunen. Probeer eerst een beetje op het onderwerp in te gaan, zonder erbij te noemen dat jij je zo voelt. Probeer uit te zoeken hoe hij er over denkt =)
Vollemaan is offline   Met citaat antwoorden