Enkele bericht bekijken
Oud 15 April 2003, 12:17   #39
Miss-kausalaya
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

oh dat zijn er zo veel dingen jah...

*als mensen die alles voor elkaar krijgen, maar in hun vingers hoeven te knippen en dan het voor elkaar krijgen, maar zitte te klagen als ze iets willen hebben, doet un vriendin van mij ook, ze verdient hartstikke goed, krijgt echt alles..en nog zeurt ze als ze iets wil..
En andere mensen moeten er voor knokken...like me..om iets voor elkaar te krijgen..
Voorbeeld me vriendin heeft tijdje in het ziekenhuis gelegen(is echt waar dit hoor ) en naja dat is al weer 3 jaar geleden..
Maar vorig jaar zat zij dus in de examen klas, nou was het tegen haar al bekend gemaakt, dat als zij haar diploma niet zou gaan halen, dat ze dan een certificaat zou krijgen!
Dus zij had echt zo iets oh naja als ik nie leer enz en geen diploma krijg..naja boeiend krijg toch wel een certificaat.
Maar toen ik het jaar ervoor examen had gehad..was er een meisje uit me klas uit geteld rond de examentijd...maar zij moest gewoon examen doen, anders zakte ze.. en kreeg ook gewoon geen certificaat.. en ze had het allemaal al zo moeilijk, werd overal heen gestuurd door der ouders! moest met iedereen praten..(ze heeft het wel gehaald hoor, daarnie van) maar toch het idee...kank gewoon niet tegen..
*En als mensen overal mee bemoeien
* als me ouders alleen maar zitten te zeuren
* tege kids die op straat leven
* als mensn tegen me aangaan zeuren dat ik DANKBAAR MOET ZIJN OMDAT ME OUDERS ME GEADOPTEERD HEBBEN terwijl ik daar niet eens om gevraagd heb!!
* en nog veel meer!
****sorry moest dat ene laatste echt ff kwijt!****
  Met citaat antwoorden