Enkele bericht bekijken
Oud 20 November 2005, 20:16   #123
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Ik heb Flightplan gisteren ook gezien, ik vond dat er wel een leuke en boeiende plotwending in zit, maar verder ook wel erg veel onwaarschijnlijkheden en ongeloofwaardige dingen.

spoiler:
Nou, die agent is een air marshal en die heeft natuurlijk wel inzage in passagierslijsten. Daarnaast legt hij zelf uit waarom hij nou juist haar voor zijn plannen op het oog had: zij kende het vliegtuig en was daarom een geschikte 'kaper'.
Ik vond het wel dubieus dat een air marshal zomaar een passagier kan schrappen terwijl die wel ingecheckt en aan boord is?
Verder viel me op dat die stewardess die ook in het complot zat zomaar ongezien aan boord kon blijven terwijl de hele crew met de kapitein als laatste van boord gaat. Ook krijgt die air marshal een hengst van een zuurstoftank, maar gaat ie wel het gevecht met Jodie aan. En hij is na al zijn slimme plannetjes te dom om te bedenken dat als hij in het gat gaat zitten waar hij zelf bommen heeft geplaatst hij wel eens de lul kan zijn, zeker als zijn tegenspeler de ontstekers heeft
Ja, veel onwaarschijnlijkheden idd.
spoiler:

Ja, maar alles was toch al gepland? Die air marshal heeft haar man van dat dak geduwd zodàt zij dat vliegtuig zou nemen, met de doodskist van haar man. Maar hoe kon die air marshal in godsnaam weten dat zij dat vliegtuig zou nemen, en haar man niet gewoon in haar stad zou begraven? (Ofwel begrijp ik het gewoon niet goed )

Ik vond het ook raar dat die stewardess gewoon aan boord kon blijven, ja.

Nog een rariteit: waarom vroeg die vrouw (dus Jodie Foster) niet zelf het revolver van die air marshal toen de rest van de bemanning uitstapte? Ze beval het revolver aan de kapitein te geven, maar dat was toch héél erg stom, het was toch veel beter geweest als zij zelf dat revolver had?!

__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline   Met citaat antwoorden