Enkele bericht bekijken
Oud 22 February 2010, 16:38   #93
tommy almighty
pastafari
 
tommy almighty's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 March 2009
Locatie: ken je toch niet
Berichten: 1.593
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door smiley D Bekijk Bericht
Nee dat is waar.

Maar als je meer hebt kan je ook meer afdragen zodat iedereen het beter heeft zo kunnen de mensen met minder inkomen minder betalen.

Of laten we het doen zoals in Amerika waar de spoorwissels nog met de hand gebeuren en waar in sommige steden 20% van alle huizen leeg staan en er amper sociale voorzieningen zijn..... Dat is de andere kant van de medalle als je minder belasting hoeft te betalen
belasting en shit gaat toch in procenten , als je meer verdient krijg je meer en betaal je meer, het moet niet zo zijn dat als je meer verdient je evenveel overhoud als iemand die minder verdient. Zou dit wel zo zijn dan jaag je kennis het land uit omdat slimmere mensen (die vaak meer verdienen), dan naar bijv. belgie gaan waar ze niet zoveel belasting moeten betalen.

fuck geert wilders, niemand wil met hem regeren en al zou hij aan de macht komen hij kan niks waarmaken, ik vind alleen dat andere partijen ipv hem voor gek te verklaren, gewoon een discussie moeten aangaan (op tv of zo) zodat heel nederland (ook mindere opgeleide mensen die geertje wel geloven) zien dat hij niet spoort.

en tenslotte over uruzgan: Balkenende heeft gewoon gelijk, nederland moet blijven anders laat je het land daar in de steek en verliest nederland zijn toch al niet zo'n grote positie in de wereld.


(ik heb niet echt research gedaan dus het kan best dat ik hier een lulverhaal heb neergezet, maar zo denk ik er nu over)
__________________
just because i'm losing, doesnt mean i'm lost.
I will be what I set out to be, without a doubt undoubtely!
tommy almighty is offline   Met citaat antwoorden