Onderwerp: tienermoeder
Enkele bericht bekijken
Oud 4 March 2005, 23:46   #34
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tienermama
Ik ga niet meer naar school
maar ik ben vandaag naar gent geweest met isalieke en de papa , en hoe dat ik al die jeugd heb gezien enzo zo lachen , flippen , lol maken , ja dat mis ik wel jaa !! maar het kindje was een ongelukje en ik vind abortus dat dat moord is !! ik wil mijn eige kindje niet vermoorden hoor !!!
ik heb er nu eenmaal voor gekozen , als jullie mij zo niet achepteren mij ook goed , geen probleem , dan maak ik maar geen vrienden č !!!
toch bedankt van julllie
ik d8€cht dat ik wat steun kreeg , neen dus echt bedankt !!! echt waaar
allereerst:
niemand heeft hier gezegd dat we je niet accepteren
het is jouw leven, jij hebt hier voor gekozen inderdaad

en abortus is moord ja, maar als je echt van je kind houdt.. vind ik het onverstandig wat je met je leven doet
kijk, je bent nu 14.. wettelijk gezien ben je zelf ook nog een kind

mijn advies: ga naar school, denk aan de toekomst van je kind (en aan je eigen toekomst!) en laat je ouders ofzo voor hem/haar zorgen
zo hou je zelf ook tijd over om naar school te gaan! ga studeren, zorg dat je werk krijgt, en eigenlijk zou je dan pas aan een gezin moeten denken

maar zoals ik al zei; het is jouw leven, en als dit is wat je wilt.. is hier niemand die je tegenhoudt...

edit: nog iets..
vrienden moet je niet op een forum zoeken, maar in je eigen omgeving.. zorg dat je iemand hebt waar je erover kunt praten (je ouders bijv.)

wat vinden je ouders er eigenlijk van?

Laatst aangepast door Headliner : 4 March 2005 om 23:49
Headliner is offline