Enkele bericht bekijken
Oud 14 May 2004, 14:58   #13
Jochemmm
jocking
 
Jochemmm's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 March 2002
Locatie: EnschedeHengelo
Berichten: 2.745
Stuur een bericht via ICQ naar Jochemmm Stuur een bericht via AIM naar Jochemmm
Standaard

echt het merendeel van de abstracte kunst vind ik gewoon troep. Af en toe zit er iets tussen waar een verhaal in zit, of gewoon echt mooi is gemaakt, maar voor de rest....
Vroeger ging ik af en toe wel eens mee met m'n vader naar kunsttentoonstellingen, en daar hingen soms vreselijke dingen tussen! Idd, van die schilderijen met verfvlekken derop, of een schilderij met niks erop want dat symboliseerd de leegte in de maatschappij en blablabla
En die kunstenaars liepen daar dan ook rond met zo'n houding van kijk mij eens mooi kunst maken

Om dan nog even terug te komen op verschillende musea, hier in Enschede heb je een museum waar zowel moderne kunst als oude kunst te vinden is. In 3/4 van het museum hangt dan moderne kunst met 5 meter afstand tussen elk kunstwerk, en in het overige gedeelte hangt de oude kunst op elkaar gepropt aan de muur. Terwijl die kunst naar mijn idee gewoon prachtig is! Daar is echt tallent voor nodig, en verteld 1000 keer zoveel verhalen als een modern doek.

maar oke, dat is dan mijn mening
Dus om maar even helemaal weer ontopic tegaan Het mooiste museum waar ik ben geweest was het (even patsen ) het Getti museum in LA
__________________
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
Jochemmm is offline   Met citaat antwoorden