Enkele bericht bekijken
Oud 21 August 2005, 18:28   #33
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ger Senden is helemaal geen 'local hero', nadat hij vorig jaar met de 'boete-Go Ahead Eagles' de supporters schoffeerde en alle 3 de goals waren de schuld van Senden, daar hoor je mij helemaal niet tegenin gaan. Ik ben de eerste die pleit voor Voigt in de basis.

Waar het om gaat is dat met 0-2 de rust ingaan Heerenveen het helemaal niet meer ziet zitten en dan ook zeker niet meer terug gekomen was.

Je kunt wel voortdurend de fout bij jezelf gaan lopen zoeken, iets wat ik vrijwel altijd doe, maar in het geval Heerenveen praten we over een terminaal probleem. Ieder jaar is het weer discutabel wat er gebeurt. En dan ben jij een teletekst-PSV supporter en heb je makkelijk praten (meestal hebben die de scheids ook mee nl), maar ik ben supporter van een club die het meestal net niet mee heeft. En daarbij geef ik honderden Euro's op jaarbasis uit en besteed ik vele uren aan de club. Wanneer je dan, zeker in het geval van een verre reis als Heerenveen, keer op keer genaaid wordt waar je bij staat dan kan het voorkomen dat je wat minder genuanceerd overkomt.

In 2001 werd er een doelpunt van Anastasiou wegens vermeend buitenspel afgekeurd, terwijl hij 2 meter achter zijn man stond. Het was bij 0-0 de winnende treffer geweest.

Een jaar later, 2002, wordt Tchoutang neergehaald nadat hij doorgebroken was. Heerenveen-speler krijgt geel. Tchoutang is kwaad en gaat verhaal halen. Bij het teruglopen spuugt hij naar een reclamebord. In 1 minuut tijd speelt niet Heerenveen maar Roda met 10 man na de belachelijke rode kaart.

Jaar erna is dus het bal-over-de-lijn-geval. Waarbij scheids Temmink Soetaers weet mee te delen bij een 2-2 stand dat 'Roda toch niet zou winnen'. En nu dus weer dit. Om stapelgek van te worden gewoon.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden