Enkele bericht bekijken
Oud 8 September 2005, 16:37   #43
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haags Sappie
ik verwacht dit seizoen wederom een verassing van AZ. En ik ben bang dat Ajax helaasch kampioen wordt....onverdiend, maarja tis lucky ajax he?

Roda vind ik ook tegenvallen eigenlijk, het is altijd een stabiele ploeg die net meer overwinningen pakt dan een gem. ploeg en net iets minder dan de top 3 maar ik vind ze nu best tegenvallen eigenlijk
Ik denk ook dat Ajax uiteindelijk komt bovendrijven. Feyenoord zal toch weer gaan terugvallen, met name in uitwedstrijden.

Roda is simpelweg onthoofd na de verkoop van Koné. De seizoensopening tegen Twente was wervelend. Twente kreeg niet één kans en Roda had er die avond wel 8 kunnen maken. Tegen Heerenveen was het behoudens een kwartier na rust ook solide en scoor je 4x in een uitwedstrijd.
Maar het bestuur vond het nodig om even de beste te verpatsen en daar niets voor terug te halen. Tegen PSV was het dan ook onthutsend zwak en het seizoen is alweer voorbij. Bij het Roda-bestuur (lees: Hendriks) tellen sportieve belangen niet mee. Men maakt niet de afweging van wat een goed seizoen kan brengen (meer TV-gelden, meer sponsoren en supporters, evt Europese gelden) maar rekent alleen wat een transfer snel even kan opleveren. Daar waar andere clubs hun beste spelers behouden en dit ook uitdragen roept Roda maar al te graag dat er over alles en iedereen gesproken kan worden. De achterban is dat spuugzat en niet zonder resultaat, want vandaag las ik in de krant dat Hendriks (eindelijk) gaat opzouten. Al geloof ik het pas als hij tussen 6 planken ligt, maargoed....
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden