Onderwerp: Seks probleem?
Enkele bericht bekijken
Oud 5 July 2011, 14:33   #3
Awesomepear
Toffe Peer
 
Awesomepear's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 February 2011
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.235
Standaard

Ik denk dat je er anders naar moet gaan kijken; je zei in het voorsteltopic dat je niet erg zelfverzekerd was en ik denk persoonlijk dat je toch wel wat zekerder van jezelf moet zijn wil je een relatie krijgen. Ik ben zelf ook vrij onzeker geweest in mijn verleden omdat ik ook gepest ben, toen ik naar mijn nieuwe school ging heb ik besloten geheel opnieuw te beginnen. Toen ben ik veel opener geweest tegen nieuwe mensen wat soms best wel spannend voor me was, maar het heeft me geholpen.

Wat ik ermee wil zeggen is dat mensen het vaak wel waarderen als je enthousiast en open overkomt, ook al kan dat voor jou misschien even lastig zijn, ik denk dat het je uiteindelijk wel zal gaan helpen. Ook als jij en je kennissen/vrienden erover praten kan je best wel zeggen wat je hier ook vertelt. Je zult waarschijnlijk zien dat er nog best wel begrip voor is, en je kan er misschien zelfs hulp bij krijgen van ze.

Om daadwerkelijk aan een relatie te komen zie je als ik het goed begrijp ook als een probleem, maar dat hoeft het helemaal niet te zijn. Dat het spannend en nieuw voor je is maakt het misschien moeilijk, maar je zult die drempel toch over moeten. Hoe ben jij er in het verleden mee om gegaan als je verliefd was op een meisje? Zodra ik daar antwoord op heb probeer ik wel verder op je probleem in te gaan.
__________________
I'm just killing time, and time's killing me.
Awesomepear is offline   Met citaat antwoorden