Enkele bericht bekijken
Oud 24 October 2011, 21:36   #27
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door InDerDaad Bekijk Bericht
die heb ik niet meer
Ja die trof ik laatst ook een keer met uitgaan. Hij was iets ouder maar het verbaasd me geen kut als jij het was. Anyways,

Ik stond buiten te wachten op de taxi na het stappen toen er een knul van 16 langs me liep. Kachel als een ui en op zoek naar zijn fiets. Hij liep te klagen over harde tepels door kou, en keerde zich tegen mij omdat ik het beetje aan stond te kijken. Ik deed serieus niks, ik zei niet eens wat.

Vervolgens zei ik dat hij beter even kon opkrassen naar zijn moeder en zijn roes uit moest slapen. Dat was dus verkeerd, 'want zijn moeder lag hier achter op het kerkhof.' Ik zei tegen hem iets in de trant van; kerel, dat staat toch ook niet op je voorhoofd?

Vervolgens gooit hij zijn fiets weg en gaat hij tegen mijn kin aan staan kijken.(yep, zo groot was hij!) Ik was het allang zat en wilde naar huis om eieren met spek te gaan bakken en te slapen maar hij hield stug vol dat 'hij wel even wat mensen ging bellen.' Dus ik dacht, oh, daar heb je er weer zo 1. (hij had een bontkraag ja! ) Dus ik zeg: 'oke joh, dan wacht ik toch even?'

Hij stapte op zijn fiets omdat zijn vriendje hem meetrok en hij ging gigantisch op zijn bek voordat hij 100 meter gefietst had.

Ondertussen was de taxi er al en heb ik daarna heerlijk eieren gebakken.

Maar goed, dat is een ander verhaal, wat ik wilde weten: ben jij er ook zo 1?
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.

Laatst aangepast door Mr. Macphisto : 24 October 2011 om 21:39
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden