Enkele bericht bekijken
Oud 11 October 2012, 16:49   #39
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door kdaalder Bekijk Bericht
Je moet muziek zien als chips. Chips kan een poosje goed blijven maar dat is op een gegeven moment over datum. Zo gaat dat ook met muziek. Mozart is bijboorbeeld al 300000 jaar over datum. Bij bewijs van spreken. 50 cent of 2pac of Lloyd Banks zijn nog lang niet iver datum.
Nee, muziek is tijdloos.
Maar gezien jouw intelligentie kan ik begrijpen waarom jouw geest dit idee niet kan bevatten.
dommage, mais c'est la vie.


Citaat:
Origineel gepost door kdaalder Bekijk Bericht
Punkrockers zijn een stelletje emo's die hun schreeuwen in liedjes. Ook maken ze muziek met instrumenten. Dat is ook niet iets van deze tijd. We hebben nu "computers". En Green day zingt: ahaaa haaaa ahaaaa. En dat soort dingen. Gewoon justin biebertjes ofso. En rappers zijn heel wat mannelijker dan die fags.
Deze post is nog steeds onzin zelfs als ik alle spelfouten negeer.
De lyrics van een gemiddeld Green Day nummer hebben een boodschap en een diepere betekenis.
Rap muziek was leuk in het begin, want toen was rap intelligent, en werden er sterke raps gescheven die problemen in de samenleving aan durfden te stippen.
Helaas is het genre gekaapt door falende halfcriminele vroegtijdig-schoolverlatende uitkerings negertjes die niet verder komen dan coke, bitches en homies.
Het feit dat dit populair is zegt meer over de dalende intelligentie van de huidige generatie dan over de kwaliteit van deze "muziek".
Dit gebrek aan hersencellen komt ook tot uiting in jouw mening dat muziek gemaakt met instrumenten ouderwets is.
Ik kan alleen maar medelijden hebben met de leraren die jou moeten doceren in het speciale beschermde VMBO -------- minus onderwijs waar je terecht bent gekomen ( want ik geloof er geen sodemieter van dat jij een Havist bent).

Daar wil ik het bij laten, aangezien het verschil in intelligentie en niveau tussen jou en mij zo onmetelijk groot is dat een discussie bij voorbaat zinloos zou zijn, al is het maar omdat je niet eens de woorden zou begrijpen die ik in mijn posts zou bezigen.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden