Onderwerp: Evaluatietopic!
Enkele bericht bekijken
Oud 4 July 2006, 20:09   #16
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Ik doen-evenmee. Goed initiatief dat eigenlijk van de staff zou moeten komen .

Wordt het trouwens niet langzamerhand tijd dat het examenforum verandert in het vakantieforum?

AmbyPur (beheerder)
Ik denk dat Amber haar fb'tjes beter zou kunnen motiveren. Amber heeft het echt wel in zich om mensen ergens enthousiast voor te maken, maar ik miste dat enkele maanden geleden. (Uiteraard zijn de nieuwpjes nog zo enthousiast dat ze momenteel niet gemotiveerd hoeven te worden.) Ik weet niet hoe het er momenteel aan toegaat in het staffgedeelte, maar ik heb het gevoel dat ze erg achter de schermen blijft. Ik bemerk haar nauwelijks nog op het forum, maar dat hoeft niet noodzakelijk fout te zijn.

bartje518 (beheerder)
Bart. Bart zal waarschijnlijk Bart blijven en er niet van terugschrikken om eens een verandering door te voeren. Al mis ik ook bij hem af en toe duidelijkheid naar de leden toe en doorvoering van het fameuze "beleid". Vorig jaar is er een heel mooi documentje opgesteld, maar ik mis de uitvoering er af en toe van.

AMF (forumbaas +)
Op Anne heb ik eigenlijk weinig aan te merken. Volgens mij voldoet ze aan de vereisten die een FB+ heeft. Het is misschien wel zo dat er soms eens een topic open blijft of er slechts een gedeelte van de offtopicreacties verwijderd wordt, maar soms is het echt moeilijk om te weten wat wel en wat niet.

appelshampoo (forumbaas +)
Voor deze Anne geldt eigenlijk zowat hetzelfde. Je kan niet ieder topic en elke reactie lezen en beoordelen, want dan is het echt gekkenwerk en is het gewoon niet tof meer om te doen.
Ik vind ook dat mag gezegd worden dat ze positief omgaat met de kritieken en opmerkingen van sommige leden.

Bazzemans (admin)
Ik denk dat Bas zo ondertussen wel al weet waar zijn minpunten liggen. Eens een nieuw topic openen op het discussieforum duurt eigenlijk niet zo heel erg lang, het enige wat je moet doen is even lezen op een nieuwssite en interessante (en soms ook minder interessante) zaken kopiëren.

ash-hôôle
Ze doet wel moeite en is gemotiveerd ook, maar ik denk/vrees een beetje dat het voor haar allemaal nog wat te nieuw is en ze nog wat bang is om echt "gezag" uit te voeren. (Misschien ook wel moeilijk als je jonger bent dan de meeste leden.) Hopelijk groeit ze nog als fb.

Chrizlybeer
Hij kan het misschien wel heel erg goed doen als fb en ik was zelf een voorstander om hem in de staff op te nemen omdat hij durft op te komen voor zijn mening en niet utilaristisch handelt, maar ik vind het jammer om zulke berichten te moeten lezen:
Citaat:
Origineel gepost door Satanisch_girl
volgens mij pest die beer mij en anderen *blablabla*
Als staff is het net de bedoeling leden aan te trekken en nieuwelingen, hoe gek hun meningen ook zijn, zoveel mogelijk te laten deelnemen aan de "activiteiten" op het forum. En dit getuigt in mijn ogen van het omgekeerde. Je mag het niet eens zijn met iemand, maar het kent zijn beperkingen.

K@rima!
Ze probeert wel leven te pompen in haar fora (school en the lounge zijn niet echt de makkelijkste om levendig te houden), maar vooral in the lounge mis ik aanwezigheid van staffleden. Het openen van nieuwe topics, aansporen om ontopic te blijven, ... Misschien heeft ze te kampen met hetzelfde probleem als Wendy en moet ze nog wat groeien als fb... We zien wel bij de volgende evaluatie.

niemand
Niemand was eigenlijk de persoon van wie ik het meeste schrik had. Ik was voornamelijk bang dat hij aan nepotisme zou gaan doen en bepaalde mensen voortrekken en anderen benadelen, maar eigenlijk is hij degene die mij het meest verrast heeft. Meteen al een heleboel fora onder zijn hoede en dan nog wel van de drukste. (Misschien heeft zijn jarenlange aanwezigheid en aanvaringen met de staff hier wel iets mee te maken.)
En hij is voorlopig geslaagd in iets dat ik links heb laten liggen: het what's-upforum up-to-date houden .

Saduf
Naast niemand was ik ook wel een beetje bang voor wat deze persoon allemaal zou doen. Ik mis een beetje zijn aanwezigheid op het forum momenteel en het modereren op klaagcorner. Dat is een forum dat niet echt heel erg levendig is, maar toch veel aandacht vereist. Discussies als over vooroordelen waarbij een lid uitroept dat ze het gevoel heeft dat ze gepest wordt, moeten van dichtbij gevolgd worden en berichten die te aanvallend of wat dan ook zijn meteen verwijderd en/of aangepast worden.


Maargoed, de beste stuurlui staan aan wal.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden