Enkele bericht bekijken
Oud 22 January 2004, 18:53   #65
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
maar word je nou niet moe van jezelf. het ligt nooit aan je eigen team/spelers als je verliest. nee altijd maar iemand anders de schuld geven, als het even kan de scheidsrechter. het kan toch niet altijd zo zijn dat roda verliest door een scheidsrechter?kijk is een keer verder en zoek het probleem intern. het is wel erg goedkoop om eeen scheidsrechter telkens maar weer de schult te geven. tuurlijk zijn er soms beslissingen die gemaakt worden, maar bij roda-Ajax zijn er geen grove fouten( denk aan penaltys voor schwalbes, onterechte rode kaarten etc.) gemaakt. dus kom maar een keer met normale argumenten aanzetten, of geef gewoon toe dat de hoofdstedelingen beter waren, al zal dat voor jou erg moeilijk , maar in deze situatie onvoorkomelijk zijn

Kerel, Volendam-uit was een schande voor alles wat Roda was. Heerenveen-uit was te slap voor woorden, hetzelfde geldt voor RBC-thuis. Zwolle-uit heb ik lopen huilen van het falen van mijn eigen spelers, simpel. Ik weet heel goed wat er mis is aan Roda, en juist dáár zou jíj een voorbeeld aan kunnen nemen.

Wanneer Ruud Bossen PSV aan een punt helpt, dan is dat een schande. Niet wanneer hij dat doet omdat hij zelf denkt dat hij goed zit, wél wanneer hij doelbewust 90 minuten lang voor PSV loopt te fluiten. Wanneer Fred Sterk NAC in de 90e minuut aan een punt helpt door een overduidelijke schwalbe, dan vind ik dat op zijn minst discutabel.

Wanneer Roda Ajax compleet van de mat speelt de eerste helft, en het enkel aan het vroegtijdig affluiten van aanvallen door Jol komt, dan erger ik mij weergaloos aan die man. Zeker aangezien hier niet de eerste keer onder hem is. Ajax speelde als veredelde amateurs, zo zwak. Zelfs Bazzemans had gezien in de samenvatting op TV hoe genant het optreden van Jol was, om maar te zwijgen over dat van ajax, dat op deze manier de 3e plek nog verspeelt aan AZ. Wat een zooitje kanslozen, niet 1 kans weet je club te creëeren, en dan spreek jij van een 'niet zo goede 1e helft'. En dat verwijt mij niet objectief naar mijn club te kunnen kijken Man, ga fietsen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden