Onderwerp: Ik haat men leven
Enkele bericht bekijken
Oud 1 December 2004, 11:45   #55
flikkenlovertje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Ik haat men leven

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suepahfly
Ik haat men leven echt...

3 maand geleden had ik alles, een geweldige vriendin, goeie punten, geweldige vrienden...

EN TOEN KWAM MEN MOEDER ZICH MOEIEN

en nu heb ik niets meer

geen vriendin meer,want ze werd het beu dat we elkander niet konden zien, omdat men moeder haar niet afkon

geen goeie punten=>resultaat van depressie,denk alleen maar aan haar

teleurgestelde vrienden die het zat worden=>men moeder zegt op laatste momenten dat ik niet weg mag gaan, waardoor ik voor de zoveelste keer een afspraak moet aflassen,wat men vrienden de strot uit komt

KORTOM, ik haat men leven, dankzij men moeder...
Waarom gooi ik mezelf niet onder een trein, dan laat ze me mischien gerust want ik ben het moe, het is nu al jaren zo dat wanneer ik gelukkig ben, men moeder me naar beneden haalt...
Ik heb er gewoon geen zin meer in om verder te gaan

Hoi Suepahfly,


Jouw bericht komt heel verontrustend over, wist je dat?
Misschien is het wel een goed idee om er eens met iemand professioneel over te gaan praten? (Een psychologe, vertrouwenspersoon, ....) Als je er met iemand over praat, dan leer je ermee om te gaan, met je verdriet, en kan je alles op een rijtje proberen te gaan zetten. Je zal je dan ook opgeluchter gaan voelen, gewoon omdat je er over hebt durven praten.

Als je geen zin hebt om tegenover iemand te gaan zitten, uit angst of eender wat, je kan me altijd PM'en, oké? (Ik ben kinderpsychologe).


Vele lieve groetjes,
Sylvie.