Enkele bericht bekijken
Oud 22 December 2009, 12:57   #1
Hairy_Henk
Lid
 
Geregistreerd op: 22 December 2009
Berichten: 3
Standaard Ging alles wel goed?

Hey ik had even een vraagje,

Ik heb laatst voor het eerst seks gehad met m'n vriendin. Zij slikt niet de pil, dus we hebben een condoom gebruikt. Eerst ging alles wat onwennig, maar uiteindelijk was het prettig. Toen ik klaar gekomen was heb ik m'n penis nog een tijdje in d'r laten zitten, toen ik hem eruit haalde zat de condoom er nog volledig omheen, prima dacht ik. Maar nu naderhand heb ik toch een soort gevoel van: hé, is het wel goed gegaan? op de verpakking staat immers dat je na de zaadlozing je penis weer snel terug moet trekken. Is dat "snel terug trekken" alleen om te zorgen dat de condoom niet afglijd? of kan er dan ook zaad langs de slappe penis toch naar binnen glijden? Ik denk dat alles goed is gegaan hoor, daar niet van, maar ik wil 't liefst toch zeker zijn.

Ook heb ik m'n vriendin gister gevingerd nadat zij mij al had afgetrokken, en er zat dus wat zaad op m'n hand. Dit heb ik echter goed aan het bed afgeveegd natuurlijk, en toen m'n hand naar binnen ging was ie helemaal droog, kan dat kwaad? Of kunnen er ook aan een droge hand nog werkende zaadcellen zitten? Tussen het aftrekken en het vingeren zat ongeveer een half uur, hoe lang overleefd zaad buiten het lichaam?

Hoop op een snel antwoord
Hairy_Henk is offline   Met citaat antwoorden