Enkele bericht bekijken
Oud 26 March 2007, 16:22   #1
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard Mijn nederige visie op dit eens zo mooie forum.

Het mag geen geheim meer zijn dat dit forum stervend is en er dringent nieuw leven in geblazen moet worden.

Uitbreiding van de staff en hun taken/verantwoordelijkheden;

Atm is er een staf die al veel progressie heeft geboekt sinds eind vorig jaar. ik zie dat er veel meer mogelijk is en dat er meer word toegestaan. dit is een goed punt en ik hoop dat ze deze lijn vasthouden.

Waar ik me wel aan erger is dat sommige Fb`s (o.a. dunja) niet of nauwelijks online zijn. Ik weet dat het niet mijn taak is maar mischien moeten er nieuwe (of extra) fb`s komen. DIT IS GEEN KRITIEK! ik kan best begrijpen dat iemand er geen zin meer in heeft en niet langer op forum komt, zeker in deze staat. maar geef dan op zn minst je functie op. ook de fb`s hadden hier op kunnen reageren.

Daarnaast zou men op zn minst 1 a 2 onderwerpen per sub-fora per week aan kunnen snijden. dit levert extra werk op, dat weet ik ook wel, maar mischien dat men dan maar extra (sub)fb`s moet aanstellen om dit te doen.
want in mij ogen:
Meer onderwerpen = meer lezers = meer leven.

Ik hoop dat er op zijn minst over na gedacht kan worden, anders zie ik geen toekomst in dit forum, iets wat ik ten zeerste betreur.



Erwin

Laatst aangepast door insanity : 26 March 2007 om 16:25
insanity is offline   Met citaat antwoorden