Enkele bericht bekijken
Oud 15 December 2003, 21:14   #77
Miss_Sweetgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Een beetje krom wat mij betreft... Zoals Tyskie zegt der zijn dan wel allemaal mensen die "denken" dat iedereen mijn pass heeft, maar niemand weet het zeker en dan word ik daar maar voor gebanned. Is het dan ook zo als ik tegen jullie zeg Loeloe speelt informatie door dat zij ook gebanned word, omdat ik dat denk?

En saartje jij praat echt onzin. Omdat ik toevallig wel met Bartje kan op schieten en jij hem niet mag denk jij ook meteen dat Bartje hem wel zal hebben.
En juist ja je "denkt" het.

Light Angel.. Dat slaat nergens op wat je zegt.. Want als het terecht zou zijn en der waren bewijzen is het logisch dat ik er uit gekickt word. Dan hoef ik me daar niet boos om te maken? Nu dus wel aangezien er niks van een enkel bewijs is dat iemand op mijn account is geweest.

Alleen om die zielige personen die "denken" dat ik wel eens wat zou hebben kunnen door spelen word ik gebanned?
En nog wat van Loeloe:

Citaat:
Overigens..die chatlog staat er idd in..als mensen dat nodig vinden haal ik hem desnoods nog wel hierheen maar lijkt me niet dat dat nog nodig is maar goed.
En hoezo is dat niet nodig? Omdat daar toevallig ook mijn naam in staat of omdat er staan hey misschien heeft Bartje mijn password wel? K wil wel eens weten wat voor "groot bewijs" ik daar kan lezen... lijkt me stug maar goed.....

Citaat:
Ik weet er verder ook niets meer aan toe te voegen, dit is alles wat ik weet en wat ik gehoord heb, en dat is voor mij voldoende om de toegang te ontzeggen.
Dan is et voor mij ook genoeg om jou forumbaas af te maken Want ik "denk" dat jij domme conclusies trekt uit dingen die nergens opslaan...

Citaat:
We gaan niet zomaar mensen lopen weren ervan, maar als er toch wel een heleboel vingertjes naar jou toe wijzen, dan ga ik daar niet meer aan twijfelen of ik ga niet meer 24 uur per dag op het forum zitten om je te kunnen 'betrappen'.
Hmmzz jah is logisch... Die geweldige Saartje zorgt toch wel dat iedereen voor haar op zijn knien gaat en dus zorgt ze er ook wel voor dat iedereen mij verdacht vind Mja en als jij er ook nog een paar ompraat dna heb je er inderdaad zo 24

Mja dan zou ik ook niet meer twijfelen hoor ..

Alsjeblieft hey... Kijk zelf nou wat je zegt? Het slaat nergens op...