Enkele bericht bekijken
Oud 31 October 2005, 17:43   #6
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foetsy
wat me wel opviel was dat Philip de Winter (vooral bij het Bin Laden gedeelte) niet altijd de vraag rechtsreeks antwoordde, maar in de tegen aanval ging en zeggen dat het VB altij de zak was.
Ik weet eigenlijk verder niets van het VB, behalve wat ik tijdens 't zwart schaap heb gezien en ik weet dat Het Vlaams Blok verboden werd maar eigenlijk bijna ongewijzigd verder ging als Vlaams Belang.
Ik hoorde vorig jaar (nog voor de veroordeling) wel een Belgische zeggen dat het echt neonazi's waren en als het VB aan de macht zouden komen zou ze een andere nationaliteit aannemen (of iig de Belgische laten vallen). Blijkbaar vonden/vinden sommige mensen wel degelijk dat er overduidelijk bewijs is voor het racisme van het VB.

Eerste paar alinea's partijprogramma, een en al nationalisme (niet België maar Vlaanderen) en de huidige regering afzeiken...
daar wil ik dus een beetje achterkomen, want met de opkomst van de LPF werd ook fortuyn uitgemaakt voor nazi, terwijl niemand dat nu nog in de mond durft te nemen, omdat hij vermoord is en het toen een enorme schok was. Het is geen geheim dat er hele smerige spelletjes worden gespeeld op het politieke toneel
  Met citaat antwoorden