Enkele bericht bekijken
Oud 18 July 2005, 15:19   #3
Sjanoow
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ehm.. mn ouders hebben dit meegemaakt...
Vorig jaar in november is myn moeder verliefd geworden op iemand anders, die ook verliefd was op haar zal k maar zeggen.
Maar daarvoor hadden mn ouders redelyk veel ruzie enal en door bepaalde omstandigheden (die k liever niet zeg...) is myn moeder dus elke avond naar hem gegaan en kwam 's morgens weer terug naar hier.
Wij zijn hier dus met 5 'kinderen' ; mn drie broers van 26, 20 & 18, mn zus van 23 & ik dan van 15 [].
Mn moeder heeft voor een moeilyke keuze gestaan hier; ofwel hier blijven "zonder liefde" maar dan toch by dr kinderen of by dr vriend nu dan met dan wel liefde maar dan moest ze ons een soort van "achterlaten".
Dan heeft ze voor het 2de gekozen, maar ze blijft nog wel elke dag naar huis komen enkele uurtjes om voor ons te zorgen, eten te maken etc..
Morgen moeten mn ouders voor de laatste keer gaan tekenen voor de scheiding, die dan zal afgelopen zijn. (het is een onderlinge scheiding, voor de mensen die dat niet kennen, het is een scheiding waarby de 2 mensen toestemming hebben gegeven, dan komt er niet zo'n heel rechtbank-zaken-ding fzow)
En ondertussen heeft mn zus al een vriend waar ze by woont nu & ik ga mee met mn moeder.
Myn 3 broers blijven hier wonen, de middelste blyft hier toch cker.
Mn jongste heeft ook een vriendin & de oudste daarby is het al een tijdje uit met zn vriendin.
Ik & mn zus kunnen heel goed opsgieten met mn moeder dr vriend, veel beter dan met onze eigen vader..
Mr jah, hy zal natuurlyk wel altyd onze vader blijven

**
Dus je moet zelf maar is een goed gesprek houden met jou vriend & dan kom je vanzelf tot de conclusies komen.
& zijn jou vriend & zijn vrouw nog gelukkig samen..?
  Met citaat antwoorden