Onderwerp: Tic
Enkele bericht bekijken
Oud 4 June 2006, 11:10   #34
TwenteGirl65
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik knipper echt TE veel met m'n ogen. Echt donders irritant, kan er alleen niets aan doen, als ik er op ga letten wordt het alleen maar erger ook zit k de hele adg met m'n benen te wiebelen, zodat alles op me heen beweegt, tot ergenis van mensjes die dan bij mij zitten Traptreden moet ik ook altijd tellen(heel irritant als je bijvoorbeeld alle trappen op moet op school ofzo). Gewoon in het algemeen dingen tellen doe ik ook(heel dom voorbeeld, maar als je bv. dat teken van talpa hebt, ga ik echt super vaak natellen of het wel 10 van die stippies zijn, dan kan k het hele programma niet meer volgen). Of als ik bijvoorbeeld naar het beeldscherm kijk, eerst heel lang m'n linker oog dicht doen en daarna m'n rechter oog, en dan kijken wat het verschil is:S
hah, eigenlijk heb k best wel veel tic's valt me nu zo op
owja,, dingetjes aanraken doe k ook best wel erg. Dan MOET en ZOU ik bepaalde dingen aanraken:S

Die tic's zijn allemaal beetje begonnen toen m'n opa 3/4 jaar geleden in het ziekenhuis kwam te liggen en het echt super slecht met hem ging. De kinderen van mijn opa en oma hadden toen ook al samen met mijn oma zo'n gesprek gehad met zo'n dokter omdat ze dachten dat mijn opa echt helemaal niet lang meer te leven had, dat hij binnen toen en een dag dood zou kunnen zijn enzo.(Hij lag toen ook in coma als ik me goed herinner). Maatr hij leeft gelukkig nog steeds hoor
alleen heb ik die tics nu dus nog steeds, en sommigen zijn er bij gekomen.
maarja
  Met citaat antwoorden