Enkele bericht bekijken
Oud 18 July 2003, 12:01   #19
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar



tuurlijk geef ik jou ook gelijk in het is ook niet te doen, je kan niet elke rijder indezelfde auto zetten.

maar al die verschillen qwa moter,chassis en zelfs het rijden op verschillende banden geeft aan dat het een oneerlijke strijd is voor de titel "BESTE!!!!! rijder.

is toch logisch zet 2 hardlopers naast elkaar en 2 f1 wagens met een rijder er in

bij welke strijd kan je zien wie het beste is..... precies

geef jou trouwens helemaal gelijk over het feit hoe beter je bent hoe langer je rijd des te vaker je promoveert en in een beter team komt te rijden, maar dat maakt iemand niet per direct beter dan een ander.
als ik ergens nieuw kom werken wil niet zeggen dat iemand die er al 20 jaar werkt beter is dan mij. hij kan misschien meer ervaring hebben maar ik meer talent of doorzettingsvermogen, wat ook zwaar telt.





ik snap die vergelijkingen van jou niet echt hoor.

als armstrong nu de tour wint is hij geen wereldkampioen. of een tyeler hamilton met WEL een goede ploeg is ook geen wereldkampioen, maar alleen winnaar van de tour de france

natuurlijk heeft lance armstrong knechten nodig zoals roberto heras. maar diezelfde heras kan in WERELDbekerwedstrijden voor zichzelf rijden en niet voor armstrong (iedereen weet dat armstrong alleen voor de tour de france rijd) en kan dus WERELDkampioen worden na meerdere wedstrijden.

je hoort mij ook niet zeggen dat je bij de tour wel kan zien dat dat de beste rijder is en die 2de (dus wereldkampioen en vice wereldkampioen) omdat er inderdaad geknecht word
dit kan je volgens mij beter zien bij de wereldbekerwedstrijden, natuurlijk word ook daar voor elkaar geknecht, maar ik ben er van overtuigd dat je na een heel seizoen goed kan zien dat de 1 beter is dan de ander (ook hier geld voor, ze rijden allemaal op een duur fietske)
Het is wel zo dat bij wielrennen de ene ploeg meer geld heeft en bv meer in de windtunnel heeft kunnen staan om zo te testen op dynamica, maar goed dat soort verschillen (qwa geld) zal je altijd blijven houden. alleen vind ik het verschil bij de f1 iets groter dan bij wielrennen



neem aan de beste rijder (gene met de meeste kans om winnaar te worden van de tour, ook in de ogen van de ploeg/org.) de terechte kopman is.
Wat betreft dat laatste: zo zit het ook in de Formule 1 hoor De Ferrari wordt ontworpen op de rijstijl van Schumacher. Barrichello moet er maar mee leren rijden. Dat gaat vaak goed, maar niet altijd.

Verder snap ik het punt niet zo eigenlijk, waarover we (al veeel te lang ) discusiëeren . Ik blijf van mening dat het wereldkampioenschap Formule 1 een complex kampioenschap is, waar méér dan alleen de rijder telt. Zo zijn er mijns inziens dus veel meer sporten, als ben jij het daar nie mee eens So be it, kunnen we nog wel lang over doorzeuren, maarja Jammer dat Theo Tank er nie bij was, die had vast meegedaan
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden