Onderwerp: help
Enkele bericht bekijken
Oud 7 January 2008, 15:55   #1
deadlock
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard help

Hey,Ik ga eerst men verhaal Doen

In het 1ste (middelbaar)ging alles goed, ik had leuke vrienden enzo, tot op een moment dat ik ruzie kreeg met 1 meisje en die al men vrienden tege mij opzette
ik had ruzie en ik had geen vrienden, in het 5de en 6de van de lagere school ben ik gepest geweest, ik ging helemaal zonder zelfvertrouwen naar het middelbaar.
Maar ik was dus wel aan vrienden geraakt, en toen ze allemaal kwaad op mij werden zag ik al men zelfvertrouwen in 1 keer inzakken, ik liet me doen.gelukkig bleef het alleen nogmaar
bij uitschelde en heb ik niet moeten vechten


In het 2de middelbaar ben ik van school veranderd, ook daar ging het in het begin goed,totdat de mensen begonnen te beseffen dat ik mezelf liet doen.en daar werd misbruik van gemaakt
Alhoewel ik zeker ben dat ze het als grapje bedoelde, of niet besefte hoe het bij mij aanwam kreeg ik redelijk veel "slaag", ook daar liet ik mij doen.
Ik zag dat ze met mij op een veel aggresievere en beledegerende manier met mij omgingen dan met de rest.uiteindelijk is het toen toch nog een beetje goed gedraait maar een tof jaar was het niet



voor het 3de ben ik weer van school moeten veranderen omdat ik van richting moest veranderen
Ik ben met iemand gegaan van men vorige school, groote fout ooit.
Hij maakte me in het begin al zwart bij iedereen,enja, ik liet me weer doen(alhoewel die kerel nu weer begrip toend)
zelfs de aller kleinste peuters van het 2de lachen met mij gewoon omdat ik ze geen slaag meer kan geven
Ik word ook constant lelijk genoemt hoewel ik niet een van de lelijkste ben(en niemand verdiend om zo genoemt te worden)
Ik ben dan ook nog is het zwarte schaap, soms gooien ze in de refter gewoon flesjes naar iemand, die vraagt dan wie het gedaan heeft, en dan wijzen ze allemaal naar mij.
En zo denkt iedereen slecht over mij.
Ik word CONSTANT beledigt en gepest, en het allerergste is, omdat het nu al zolang is dat ik gepest word komt alles 10x harder aan als voordien, ik zak echt inmekaar.
dit hou ik niet een heel jaar vol,ik zit vol haat en razernij maar ik krijg hem er niet uit.


IK MOET LEREN VOOR MEZELF OP TEKOMEN MAAR HET LUKT NIET.

Vanaf ik bijna met vechten geconfromteerd word begin ik te bibberen en te twijfelen, ik kan niet slagen, ik laat me opnieuw doen

Ik ben de speelbal van de ganse school
Het doet steeds meer en meer pijn, ik zit bijna op de grens van zelfmoord te overwegen

Bij men ouders wil ik niet terecht, ik wil niet dat zij weten dat ik zo zwak ben, ik wil niet dat ik anders behandeld word door hun(wat ook zal gebeuren)
Bij de leerkrachten kan ik ook niet terecht want echt subtiel zijn ze daar niet
Ik zie geen weg meer voor mij, met de dag word ik zwakker
Ik heb vrienden buiten de school die mij steunen maar het maakt niet op voor wat ik elke en elke dag opnieuw moet doormaken


Dit mag niet blijven duren

wat moet ik doen????
  Met citaat antwoorden