Onderwerp: Vreemd gevoel!
Enkele bericht bekijken
Oud 9 November 2013, 14:50   #1
Mistamasta
Lid
 
Geregistreerd op: 31 October 2013
Berichten: 23
Standaard Vreemd gevoel!

Beste mensen op dit forum,

Toen ik op de middelbare school zat ontmoette ik een meisje waar ik destijds helemaal gek op was. Ik praatte bijna elke dag met haar via (msn) en ik fietste regelmatig met haar mee uit school. Zij had mij min of meer verteld destijds dat zij ook gek op mij was, en daar was ik blij mee natuurlijk alleen wist ik er geen raad mee (onzekerheid en zo). Het was op de middelbare school nooit echt wat geworden dan behalve, veel praten, samen uit school fietsen en af en toe praten op school natuurlijk. Later ging zij naar een andere school en toen besefte ik pas wat ik miste, maar toen was het al te laat. Wij spraken elkaar voor een lange tijd niet totdat ik haar weer is sprak op msn en webcammen. Dat ging voor een hele tijd goed, totdat wij verkering kregen voor maar vier dagen lang en maakte zij het uit waar ik ontzettend van baalde natuurlijk. Sinds die tijd is het contact een beetje vaag en niet duidelijk. Ze heeft nu al een aardig tijdje een vriend geloof ik...

Hebben jullie misschien tips dat ik er minder aan kan denken, want het was wel echt het allereerste meisje waar ik ontzettend verliefd op ben geweest en nu denk ik er bijna elke dag aan hoe stom ik wel niet ben geweest om er op de middelbare school niks mee te doen..

Ik hoor het graag

Greeetzz
Mistamasta is offline   Met citaat antwoorden