Enkele bericht bekijken
Oud 4 February 2007, 20:05   #74
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Nonexistinghero Bekijk Bericht
-_-

Dus dan moet ze abortus plegen en het kindje maar vermoorden? En iemand van die leeftijd is niet in staat om het op te voeden? Wat is dat nou voor ondoordachte uitspraak? Niemand is er klaar voor om moeder te worden totdat ze het worden. Als die onverantwoordelijke meisjes op jonge leeftijd zwanger raken en een kind krijgen dan worden ze tenminste volwassener en verantwoordelijker.

Of dan vermoord je je ouders die niet meer voor zichzelf kunnen zorgen. Zeg nou zelf, ze lopen toch alleen maar in de weg voor jou. Het kost tijd, moeite, geld, etc om ze te verzorgen. Is dat niet zonde van je jeugd?!
ik lees zo jouw reacties en ik sta echt versteld... JIj hebt echt uitspraken waarvan ik denk ????

Iemand van 14 is meestal niet in staat een kind op te voeren nee. Absoluut niet!
Denk je echt dat jonge tienermoeder (aanstaande) een abortus plegen omdat een kind in de weg loopt?! Dan heb je weinig levenservaring!!

Citaat:
Origineel gepost door Nonexistinghero

Het is ook zo dat mensen die vroeg beginnen met seks en het regelmatig doen op jonge leeftijd een slechter seksleven hebben. Vooral meisjes die dat doen kunnen vaak op wat latere leeftijd helemaal niet worden bevredigd. Ze denken dat het aan de partner ligt, dat ze niet bij elkaar passen, en zo blijven ze onbewust iedere keer nieuwe relaties aangaan waarna het na redelijk korte tijd alweer uit is.

Het klinkt misschien hard of gemeen, maar het is wel zo. Maar goed, als jij zo nodig wilt neuken en je toekomst wilt verpesten en misschien ook nog zwanger raakt...
Uit welke bijbel heb je dit?
Als je neukt verpest je je toekomst?? Flikker op man.
Jij verteld alles een beetje verkeerd. HET IS OOK ZO DAT...
dus je neukt op je 14 en vervolgens heb je je leven lang een slecht sexleven... En dat geldt voor iedereen?? Laat me niet lachen man... Jij hebt echt geen idee waar je het over hebt en scheert alles lekker over één kam!



Echt waar zeg, wat een uitspraken heb jij!
  Met citaat antwoorden