Onderwerp: te kleine borsten
Enkele bericht bekijken
Oud 17 April 2008, 18:40   #36
Just_L
Lid
 
Geregistreerd op: 21 March 2008
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door coockiemonster Bekijk Bericht
( dit is een serieus bericht dus a.u.b. reageer ook serieus )

ik heb een probleem....ik ben al bijna 15, ben ongesteld geworden toen ik pas 11 was dus nu zouden mijn borsten al groot moeten zijn...ik weet dat borsten doorgroeien tot ong. je 18e maar toch...
x
Kijk, cookiemonster, wat iedereen eerst eens mee op zou moeten houden is het zeggen van 'zouden al groot móéten zijn', 'zou al ongesteld móéten zijn'. Wánt? Omdat dat vroeger in de Break Out! stond?
Het ene meisje is beter bedeeld dan het andere (- als je grote borsten zelf positief vindt) en sommige mensen moeten vrij lang doorgroeien totdat ze hun uiteindelijke maten hebben bereikt.
Ook wéét je dat ze nog doorgroeien. Want dat heeft iemand ooit gezegd. Het is te hopen voor al die meisjes van 14 met flinke borsten bij mij op school niet veel meer gaan groeien in die contreien, anders gaan ze krom lopen. Voor andere meisjes van zestien in de klas is het te hopen dat ze liever vandaag dan morgen gaan groeien. Maar het is niet zo dat het op de laatste dag voor je 18e verjaardag ineens stopt. Gewoon afwachten, wees tevreden met jezelf, dan hebben anderen een reden om dat ook met je te zijn.
Just_L is offline   Met citaat antwoorden