Onderwerp: Kluivert
Enkele bericht bekijken
Oud 4 June 2004, 10:30   #6
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik vind Kluivert momenteel zo slecht dat ik hem thuis zou laten en Hasselbaink mee zou nemen...

Kluivert voetbalt al een heel seizoen als een drol, wordt bij Barca weggestuurd... En ook in het NL-elftal heeft hij al enige tijd absoluut geen meerwaarde.. Toch blijft hij telkens weer kansen krijgen.. Dat snap ik echt niet. En dat terwijl een Roy Makaay in Spanje veel meer gepresteerd heeft en ook in Duitsland weer bewijst een fenomeen te zijn. Waarom krijgt hij dan niet echt een daadwerkelijk kans, om over een langere periode zijn kunsten te tonen in Oranje...

Cijfers vergelijken lijkt me niet gepast in deze.. Kluivert loopt 1 op 2.. Aardige cijfers natuurlijk, maar je moet er wel rekening mee houden dat met de regelmaat van de klok erg zwakke tegenstanders langskomen en dan zijn rendement de laatste tijd erg laag is... Makaay heeft natuurlijk een belabberde staat van dienst in Oranje, maar is dat gek als je weet dat hij slechts zelden op zijn favoriete positie in de spits staat? Niet zelden is hij misbruikt door vanaf rechts te moeten voetballen of mag hij invallen...

Van Nistelrooy is voor mij de onbetwiste spits van Oranje trouwens.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden