Enkele bericht bekijken
Oud 19 August 2009, 00:28   #42
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Kiilimie Bekijk Bericht
Excuseerd?? Leesz je somsz ni wa goed?? ik heb een EIGEN spaarrekening voor de kleine zelf! en derby k geef zkr al myn kleine niet mee binnekort
omdat hy ZELFMOORDPOGINGEN heeft!! (heeft zelfsz int ziekenhuis gelegen daardoor) Hy heeft zelfsz die infuusdraad zelfsz rond zenne nek gedaan en al! dusz dan zeg gy da k normaal moet doen?? zyn moeder ee die zelf moete 2x opsluite in'n afgesloten prive ziekenhuis zoda hy ni kon weglope.. isz al vastgebonde aan 'n bed,, heeft psychiater voor zyn bed gehad enal .. en derby keppet ni over geld bijleggen. twasz zyn idee en toch pikt hy da geld vn da kistje zelf terug.. Da hoeft hélémaal NIET!! dan moete ni beginne spare vo de kleine. drm da k ne eige spaarrekening vo de kleine.. en over de familie gesproken.. zé komen daar niet aan omdat zun geen sleuteltje hebben van da kistje, alleen ik en hy.. heb hét sleuteltje maar terug gegeve,, hy is het daarna mogen komen halen.. dat het hem maar bij zich houdt. hy heeft 10€ eruit gehaald zegt hy voor de VOETBAL TE BETALEN!! isz dat belangerijker dan vo het kindje spare???
Als hij zo twisted is, waarom heb je je in hemelsnaam dan door m laten afpalen?

En daarnaast heb ik nu al medelijden met dit kind... Wat ben jij een extreem kansloze moeder
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline