Onderwerp: Ajax - PSV
Enkele bericht bekijken
Oud 27 October 2003, 11:15   #34
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur




Hij verwijt v/d Vaart ook echt wel dat hij zo stom is geweest. Maar hij gaf, in mijn ogen volkomen terecht, de gevallen aan waarvoor geen kaarten waren getrokken en waar dat wel nodig was geweest. Dus Vogel in de beginfase en van Bommel contra v/d Vaart.
Van Bommel kon de man onmogelijk gezien hebben. Ik betrapte me er zelf op dat elke keer toen ik de herhaling keek het me pas opviel toen beide heren op de grond lagen. Bovendien belette Vdv het beeld van de scheids. Maar waarom hoorde ik de 'faire' Ronnie dan niet klagen over het feit dat boosdoener Zlatan er niet uitgestuurd was? Dat heft elkaar op. Vogel was geen rood, gewoon geel. Koeman moet ernstig te rade gaan (net als Hiddink) bij zijn eigen spelers waarom het uit de hand liep. Voor het niet trekken van geel voor Vogel valt wat te zeggen, de goede man probeerde er een echte wedstrijd van te maken (wat Bossen niet lukte eerder dit jaar bij Roda-PSV, door voor elk scheidje geel te trekken, en dan ook voor slechts één club). De zogenaamde topspelers van beide clubs konden dat blijkbaar niet aan, en gingen als idioten tekeer. Voor de overtreding van Vdv kon de man niets anders doen dan rood trekken. Koeman had ziedend de kleedkamer moeten opzoeken ja, niet op Braamhaar, maar op zijn eigen jochies die blijkbaar niet om kunnen gaan met een scheids die er een wedstrijd van probeert te maken!!

(dat ik het ooit nog op ga nemen voor een scheids )
  Met citaat antwoorden