Onderwerp: Enkele vragen..
Enkele bericht bekijken
Oud 22 January 2004, 19:04   #89
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
Ik ben van mening dat juist door 2 crew leden op een soms tog wel hot forum te zetten die ook echt snel overleggen over acties er een betere moderatie plaats vind. doordat nu 2 mensen overleggen wordt er voor een hot discussie door 2 mensen gekeken naar hoe of wat.

Moderatie in feedback en leden staff is natuurlijk tricky omdat bij elk slotje of post aanpassing men zal gillen en brullen om censuur die zou heersen of het weigeren van medewerking. om die zaken te voorkomen daarom 2 Fb's er op.

verder zie ik ook geen nadelen aan meerdere crew leden op 1 forum.


Zie ook mijn vorige post over gedragsregels, ze zouden hun doel voorbij streven en ik steek dan liever de tijd die ik heb in zinnerige dingen als dan het maken van nog meer regels.



je quiz is wel een grappig idee echter ik weet niet alle antwoorden , verder is een hoop terug te vinden in de stand van zaken topic bijvoorbeeld de reactie van spill op het fotoboek.
DEZE POST VAN KOELKAST GAAT HET OVER Is die nu zo moeilijk te vinden
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden