Onderwerp: merk kleding?
Enkele bericht bekijken
Oud 2 July 2008, 16:30   #1
anoniempje34
Lid
 
anoniempje34's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 April 2007
Locatie: roffa
Berichten: 76
Standaard merk kleding?

ik mag geen kleedgeld en ik ben te jong om te werken. ik zou dus wel moeten shoppen met mijn moeder. opzich is dat geen probleem want ik kies zelf mijn kleding uit en meestal mag ik het. het probleem is alleen dat ik geen merk kleding mag wel Nike schoenen ofzo maar geen duurdere merken zoal lacoste of d&g of tommy hilfiger. dat moet ik van mijn eigen geld betalen en ik krijg maar 10 euro zakgeld per maand. ik moet dus wachten tot dat ik jarig ben want ik krijg meestal van familie wat geld maar dat is ook maar ongeveer 200 euro niet genoeg dus om een aantal shirt van merken te kopen voor een heel jaar.


er zit ook zo'n jonge bij mij op school en hij is hartstikke verwent.. hij heeft nooit merklose kleding aan. hij heeft wel is een opmerking gemaakt over mijn kleding van dat ik bijna nooit merk kleding aan heb.

ik ben wel is naar de zwarte markt in bever wijk geweest. ze verkopen daar merk kleding.. echt of nep dat weet ik niet maar een burberry vest was daar bv 35 euro en het had een prijskaartje waar 125 euro op stond. ik heb dat vest en ik heb ook een gucci riem(ze zijn volgens mij geen van bijde echt) maar het is niet echt veel.


heel veel mensen zie ik ook met een bjorn borg onderbroek. dat mag ik dus niet want me ma wilt geen 25 euro voor een onderbroek betalen. en bijna iedereen heeft ze. wat kan ik doen

Laatst aangepast door anoniempje34 : 2 July 2008 om 16:33
anoniempje34 is offline   Met citaat antwoorden