Onderwerp: merk kleding?
Enkele bericht bekijken
Oud 22 August 2008, 14:16   #29
Ani_Girl
Lid
 
Geregistreerd op: 22 August 2008
Berichten: 3
Standaard

Ik denk dat die verwende jongen die jij kent alleen merkkleding draagt omdat ie niet weet hoe hij zich anders stoer moet voelen. Ik zou willen zeggen dat het niet om merkkleding gaat, maar dat heb je hier al tien keer gelezen. En ik denk dat je daar vanzelf wel achter komt. Maar dat heeft gewoon tijd nodig...

Dus voor nu misschien wat tips die je helpen.
Je kunt merkkleding altijd combineren met gewoon iets uit de H&M. Dat scheelt al...
Kijk eens op marktplaats, er zijn vast veel aanbieders die neppe dingetjes aanbieden, maar waar wel een merkje op staat.
En als dat allemaal niet werkt, smeek je ouders om op vakantie te gaan naar hongkong ofzo, want daar hebben ze allllemaaal namaak voor een paar euro

Uiteindelijk... (ik kan het echt niet laten)je moet je echt niet te druk maken over merkkleding. Als je goed voor de dag wilt komen, gaat het om wat je uitstraalt. Ben je zelfverzekerd, zie je er aardig uit? Daar gaat het om, benader mensen met een open en positieve houding. En qua uiterlijk... het gaat om de look. Durf je eigen stijl met zelfverzekerheid te dragen. Het hoeft écht geen merkkleding te zijn. Komt bij mij persoonlijk eerlijk gezegd juist over als een minpunt. Als ik een jongen zie met allemaal labeltjes van D&G en weet ik veel wat, is dat bij mij eerder een afknapper. Als je niet zo weet wat een beetje 'in' is, kun je iemand misschien vragen om mee te gaan shoppen.
Succes!
Ani_Girl is offline   Met citaat antwoorden