Enkele bericht bekijken
Oud 2 October 2011, 10:37   #1
roberto-19
Lid
 
Geregistreerd op: 2 October 2011
Berichten: 1
Standaard

ik ben roberto ik ziet nog wel met een vertrouwens kwestie en dan vooral wat ik er mee wil zeggen is dat ik weinig vertrouwen in me zelf hebt begrijpt me niet verkeerd ofzo dat je denk van wat voor lelijk persoon zal dat zijn het is meer door een lange realtie en ex vriendin is vreemdgaan daarom is me vertrouwen in de vrouwen is weggezakt maar ben al weer 2 en half jaar verder en wil graag wat rustig een relatie opbouwen met een leuke spontane meid en gewoon het rustig aan doen kwa elkaar leren kenen ik hoop dat hier een leuk meid die zich er bij denk van nou ik denk er ook zo over en begrijp je me gevoel maar nou ik graag mee leven weer delen met iemand die zich ook naar mekaar toe wilt leven echte liefde een denkt nou alsjeblieft niet niet van wat een player want dit is voor mijn een groote stap voor mijn dus als je het leuk vindt om een contact opbouwen of mischien gewoon wil praten even een luisterend oor tonen of anders som kunnen elkaar helpen maar uhm ik wil graag advies want mis een groote liefde ben wel echt iemand die zich er 100 procent er voor als het
natuurlijk klikt

hoop snel op advies of gewoon een meisje om tegen tepraten

ps hoop echt dat mijn voor bestemde liefde dit bericht leest

Laatst aangepast door Chrizlybeer : 2 October 2011 om 17:54
roberto-19 is offline