Enkele bericht bekijken
Oud 17 August 2004, 20:08   #13
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

seˇniel (bn.)
1 aan de ouderdom eigen, door de ouderdom afgetakeld => kinds



Laten we alsjeblieft inderdaad niet 'privélevens' erbij gaan, want ik denk dat een groot deel van de staff, en daarbij spreek ik ook voormezelf, vrijwel wekelijks uitgaat en heus wel z'n lol heeft zonder 24 uur per dag achter de computer te zitten.

Achter zo'n beslissing zit echt wel een redenering. Er is gekeken naar de toegevoegde waarde van het onderwerp uitgaan als apart forum. Iedereen is het erover eens dat uitgaan inderdaad een wezenlijk onderdeel is van een jongerenforum. Maar het uitgaansforum bestaat alweer een tijdje, en het lijkt er veel op dat de gespreksstof voor een apart forum niet bijzonder groot is. De enkele interessante topics die overblijven, kunnen ook besproken worden in andere forums. De vergelijking met Sport bijvoorbeeld gaat behoorlijk mank, daar is de gespreksstof uitgebreider, actueler en de topics veel talrijker.

Je doet het voorkomen alsof je het nu ineens met zn alleen niet meer over uitgaan kunt hebben. Er is voor deze overzichtelijkere, werkbare oplossing gekozen. Het punt van kritiek over de ledeninspraak vind ik wel hout snijden. Dat kan beter
  Met citaat antwoorden