Enkele bericht bekijken
Oud 17 August 2004, 21:10   #30
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
bart, je moet nu eenmaal niet verwachten dat bij het minste of geringste kritiek op een verandering van de staff wij gelijk aan komen drijven met een referendum of een tussenmaatregel om het 1? of misschien een handjevol users hun woord te volgen. Mocht er echter een overweldigend beeld zijn dat uitgaansforum een succesvol forum was, of kan worden ( m.a.w probeer het over 3 maanden nog eens?) dan is er nog altijd de mogelijkheid om de dingen aan te passen.

En om over het punt discussievoeren te vallen. Je valt over mijn opmerking, maar tegelijkertijd zou ik ook jou argumenten af kunnen schilderen als 'kortzichtig' of 'dom' want je weigert in te zien dat uitgaans topics perfect ergens anders plaats kunnen vinden. Naar mijn mening ben jij hier degene die niet echt open staat voor kritiek; jij vind immers dat het uitgaansforum er hoe dan ook moet zijn omdat dit een jongerenfora betreft en daarmee lijkt voor jou de kous af.

Overigens wil ik maar al te graag discussieren maar doe dit dan alsjeblieft wel op fatsoenlijk niveau (dat wil dus zeggen; ook argumenten begrijpen die niet in je eigen straatje passen.....)
Je reageert totaal niet op mijn punten; reageer dan niet. Daarom zei ik dat je kortzichtig bezig was. Waarom moet jij wél kunnen zeggen dat alles wat ik zeg overbodig is, en het toch niet meer uithaalt? Waarom mis ik iedere vorm van zelfkritiek? Waarom mag AmbyPur ongestraft mijn topics infantiel noemen, en mag ik daarop niet aangeven dat ik haar reactie in dat geval infantiel vindt?

Ik geef een heleboel punten aan, maar je reageert zeer sumier in de zin van: het kan wel in andere fora. Of: bewonderenswaardig hoe je reageert; maar gedane zaken nemen geen keer.

Als er op zo'n manier gereageert wordt op een serieus bedoelt topic, dan heb ik toch het volste recht om jou functioneren dan in twijfel te trekken? Er is nota bene niet eens aan leden gevraagd naar een oplossing!!

En dan vervolgens óók nog het lef hebben om een OW te sturen, omdat iemand eens uit zijn slof schiet!!! Neen, op die manier bevestig je alleen maar mijn beweringen van zoëven
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden