Enkele bericht bekijken
Oud 17 August 2004, 23:23   #42
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Kunst is al jaren een rustig forum..
Maar dat is ook begrijpelijk, aangezien het ook een onderwerp is wat niet veel publiek trekt..
C&I kan ik simpelweg nietsveel over zeggen, aangezien ik daar nooit kom.. Maar als ik er zo kijk, zie ik 8 topics uit augustus..
Dat is nog wel redelijk actief lijkt mij?
Uitgaansforum had er minder.

En ik ben het met je eens dat een Uitgaansforum een meerwaarde zou zijn, als het zou lopen.. Maar het loopt gewoon totaal niet. En dat is dan al een jaar zo..
En nu staat dat ene actieve topic (en die paar overige discussies) in Lifestyle.. Kan geen kwaad denk ik...
Maar als je meer discussies of topics over uitgaan wilt, ik juich het alleen maar toe... Maar het afgelopen jaar kwam er gewoon erg weinig uit. Op een toevallige discussie over uitgaansgeweld na..
ll.com is gewoon te klein voor een goed uitgaansforum denk ik... En dan kun je beter het forum ergens anders bij onderdelen denk ik.
Moet het wel gewoon in de titel dunkt mij. Voor een behoorlijk aantal users was het toch wel een begrip, ik kwam er regelmatig, zelfde geldt voor Phitje, Arthur, Sanne, Stevie ook meen ik. Daarnaast staat het gewoon beter wanneer een nieuw iemand hier komt. Beetje puntjes op de i zetten is het, maar OK! Kijk, ik weet nu wel waar ik moet komen, een newbe weet dat niet.

Ik blijf het trouwens oneens met je, een minder druk forum of niet, het hoort er gewoon te zijn. Je kunt niet de ambitie hebben dat je louter druk bezochte fora hebt. Ik ben ervan overtuigd dat in augustus in minimaal 5 topics ook op het uitgaansforum is gereageert.

Rest mij te zeggen dat ik ook nog steeds van mening ben dat leden inspraak hadden moeten hebben, om eventueel verbetersuggesties te geven. Voor een man die zich vroeger bijkans profileerde als advocaat van de leden valt mij dat zéér tegen zelfs, Tijs! Je bent amper 3 weken FB van het forum en meent nu al te kunnen zeggen dat het niks meer wordt. Wat dat betreft deed zelfs Vera het beter, en dat uit mijn mond! Zij probeerde iets van kunst te maken per slot van rekening; van jou heb ik in het openbaar geen actie gezien!

Maargoed, ik heb Dextor trouwens al een PM gestuurd met een idee dat ik had, misschien kanie daar wat mee
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden