Enkele bericht bekijken
Oud 17 August 2004, 23:36   #43
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

In mijn vorige periode als FB vond ik al dat dat forum wegkon, Bart.. dus om nou te zeggen dat ik pas in de afgelopen drie weken ben gaan vinden..

En je hebt gelijk dat ook minder drukke fora bestaansrecht moeten hebben. Maar dat geldt in mijn ogen meer voor evoluerende fora als Kunst, Games, School en C&I, dan voor een redelijk star forum als het Uitgaansforum..

Ergens zul je toch een grens moeten trekken qua fora. Een uitgaansforum kan een prima aanvulling zijn, mits er voldoende publiek voor is... Maar op een gegeven moment zie je weer die stapavond van Phit voorbij komen, zie je dat ik weer naar de Majorcabar ben geweest, dat Tuur weer naar de AA is geweest.. Dat evolueert zich niet tot nauwelijks...

En natuurlijk hebben leden het recht om verbeteringssuggesties te geven! Maar zag jij dat in dat topic van een half jaar geleden voorbij komen? Neen.. zijn er in dat halve jaar veel topics bijgekomen? Nauwelijks...
Zelfs als ik een topic open dat op andere fora enorm aanslaat (gekke dingen als je zat bent), komen er nauwelijks reacties! Terwijl bijna iedereen die uitgaat toch wel een -sterk- verhaal heeft over uitgaans-avonturen..

Wat moet kun je in hemelsnaam verder nog bespreken? Uitgaansgelegenheden zal niet lukken, want bijna niemand bezoekt dezelfde tenten.. En verder? Ik weet het niet hoor.. En blijkbaar heeft bijna niemand meer suggesties, aangezien het aantal topics op dat forum nog niet eens een hele bladzijde besloeg.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden