Enkele bericht bekijken
Oud 18 August 2004, 19:14   #49
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Je draait volkomen om de hete brei heen, Tijs. Een topman van Philips neemt niet eens een onderdeel van het bedrijf waarin hij het al bij voorbaat niet ziet zitten. Wanneer hij dat wél doet en daarna tegen zijn bazen zegt: dit is helemaal niets; logisch dat die dan accoord gaan daarmee!! Wanneer ik geacht wordt verstand van zaken te hebben en dan meldt dat het niks kan worden, dan nemen mensen die er wat verder af staan dat aan.

Uitgaansforum was ook voor mij één van de 3 polulairste fora. Mijns inziens valt het ook net zoveel onder lifestyle als onder muziek en onder aan de bar. En dat kan absoluut niet. Maak er dan met lifestyle een deelforum van samen. Gezondheid heeft ook weinig met lifestyle te maken als je het mij vraagt. Lifestyle hangt samen met uitgaan, maar valt er beslist niet onder. Samen zou het elkaar prima kunnen aanvullen.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden