Enkele bericht bekijken
Oud 23 November 2010, 20:57   #27
Rloveee
Lid
 
Geregistreerd op: 23 November 2010
Berichten: 15
Standaard

nu even wat echte tips van een meisje, jawel!
1. Heb je misschien wat tips voor gespreksmateriaal?
Voor op msn : Beetje over je dag wat je gedaan hebt, ook op msn kan je beter flirten.
In real life : Ook wat je die dag gedaan hebt, welk vak je hebt, vaak vinden meisjes dat niet zo erg waar je over praat, als je maar tegen dr praat.
2. Soms als ik tegen haar praat krijg ik helemaal geen antwoord en op andere momenten praat ze ineens tegen me zonder dat ik iets tegen haar zei. Wat houdt dit in?
Het kan zijn dat ze even weg is of bezig is, en dat ze dan toch denkt hey ik wil met hem praten. ik wacht normaal altijd af totdat een persoon tegen me praat, ik begin nooit zelf.
3. Hoe vraag ik haar mee uit en wat kunnen we dan doen? Ik heb nooit eerder een relatie gehad maar ik vind haar echt leuk.
Op msn : zin om een keertje wat leuks te doen of zullen we elkaar bij een feestje ontmoetten.
4. Zij is enkele maanden ouder en ook 10cm langer dan mij, zou dit een obstakel kunnen zijn voor als we ooit wat hebben?
Nope, tenzij je erg kinderachtig bent. wat je denk ik niet bent, die 10 cm maakt echt niet uit.
Rloveee is offline   Met citaat antwoorden